Första blogginlägget 2009-05-07



Nu sitter jag här och funderar vad jag gett mig in i! Det verkar vara en hel vetenskap med koder och diverse som man måste lära sig använda för att blogga som ett proffs. Som första bild har jag lagt in Lisa med hennes nya fina solbrillor. Söt va?
Det är torsdagkväll och vi har bjudit Ante på grillat ikväll, som tack för att han fick agera ambulanschaufför när Matte fick blindtarms-känningar.Tur Ante är snäll! När jag opererade min blindtarm för ett par år sedan  fick han vara barnvakt oxå.... 

Idag har jag besökt öppna förskolan i Byske för första gången. Jag och min kompis Jossan följdes dit och hade väldigt trevligt. Alla kommenterade på Lisas vikt och hennes runda goa kinder =) Ska nog dit igen nästa onsdag, då skulle det vara någon form av musik för dom små. När vi var klara där, köpte vi var sin baguette och åkte till jobbet för att äta och hälsa på våra arbetskompisar. Allt verkar vara som vanligt på "Futte". När "arbetsklockan" ringde in var det nästan så man satte sig för att montera av gammal vana.

Nu i afton har vi börjat planera för vårt trädgårdsland och designen är i alla fall klar, det är bara själva kroppsarbetet kvar.Det är tur att jag har en sån arbetsvillig karl som har förståelse för alla mina ideer och infall ;-)
Ha det gott för nu, ska försöka skriva lite då och då!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tuff brud i lyxförpackning.

Tack för maten, var skitgott.

2009-05-07 @ 23:34:37
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0