Målning av vårt hus

I dag har n'Bernt och Mattias (far och son) gjort om ställningen som vi ska använda när vi ska skrapa och måla om huset i sommar. Själv har jag mest stått och tittat på medans jag vyschat barnvagnen. Innan Bernt kom var pappa här och klippte sig och när han skulle åka kastade sig Emma och Sanna om halsen om honom och bad att få följa med honom hem. Snäll som han är fick dom så klart följa med. Nu i kväll drog vi en repa ned till schtaan på maxi och max. Köpte lite fröer till mitt älskade trädgårdsland, ett par sandaler till Emma och en jeansklänning till Doris (Sanna alltså). När vi sedan åt på Max blev Lisa lite kinkig, Sanna är ju inte direkt stressad när hon äter så tillslut önskar man sig bara hem..... Nu sitter stortjejerna och ser Talang, och Lisa har äntligen somnat.
Ta det lugnt nu alla mina vänner och folk jag inte känner! Kram

Mycket jobb, men fint ska det bli!

När Sanna studstar runt på studsmattan blir hennes hår alldeles statiskt och hon ser ut som den solstråle hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0