Piteå

I onsdags var jag och Jossan till Piteå för att shoppa på Dollarstore. Precis som jag befarade hittade jag massor att köpa, fast "plånkan" var i det närmaste tom. Allt känns ju så billigt, 10kr för ditt och 2 för 30kr för datt. Inga pengar alls...tills man kommer till kassan.
Sedan besökte vi Partilagret. Där fanns det en del grejor att fynda också, men jag köpte bara en jeanskjol i kort-kort modell. Varför finns inte någon sådan affär i Ske-å? När vi shoppat klart var vi förståss hungriga, så då blev det skrov på Frasses. Gott gott, men flått flått........

Doris (vår kissekatt) har anlänt. Hon är svart o vit, lurvig och jätte "speedad". Hon hänger och slänger i min gardin! klättrar uppför byxben, jagar allt som rör sig. Försöker äta upp lillans nappar. Bet fast en av dem och sprang omkring med. Såg inte klokt ut.

Idag har äntligen Jimmy och Ulrika fått en liten grabb. Grattis och väl kämpat!


Kommentarer
Postat av: jos

Hon ser verkligen söt ut! Ska bli kul att få träffa henne snart. Nu hör jag att Hannes börjar vakna till. Ska försöka få oss till Byskeskolan snart å rösta. Hör av mig till veckan och ser om det passar att jag kommer å hälsar på.

2009-06-07 @ 11:39:20
URL: http://josseibyske.blogg.se/
Postat av: Andreas

Lilla söta Doris (katten, inte dottern ) kommer att få det tufft i sommar....... därför att JAG KOMMER ATT FÅ MIN VOVVE ;)

kram på er alla

2009-06-12 @ 11:29:06
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0