Första skoterutflykten

Nu har det äntligen kommit nästan en decimeter snö. Då måste ju självklart skotern fram! Matte, Emma och Sanna packade ihop lite ved, jag packade vagnen med fika och en Lisa som jag hoppades skulle somna. Matte och tjejerna körde genom skogen in till "Grobban" och jag och Lisa tog vägen. Jimmy och Ulrika kom med deras barn och vi gjorde en brasa och grillade lite korv. Barnen roade sig med att åka madrass och rulla snöbollar.
Erik och hans barn kom också gående och Kent kom körandes med sin skoter. Ju fler desto bättre :-)
Det är så härligt att komma sig ut. Tyvärr är det nog så lite snö, särskilt i skogen. Längtar efter en lite längre tur, och hoppas att Lisa tycker om att åka skoter också. Min pärla står fortfarande kvar i garaget i delar, så för tillfället har vi lite transport-svårigheter, då vi inte har någon skoterpulka heller. Hoppas det problemet har löst sig innan vi ska iväg på någon längre tur! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0